DONEER

Zullen we vrienden worden?

Als je een donatie doet en Ons Dorpje Overeind steunt met een bijdrage dan word je automatisch lid van onze vriendenclub. Wij verheugen ons op een hele grote vriendenclub zodat we zoveel mogelijk mensen kunnen inspireren en iedereen ziet dat het kan!

Hoe werkt het?

Hieronder vind je zes verschillende donatiepaketten. Als je op jouw pakket naar keuze klikt dan zie je wat wij zouden kunnen doen voor het bedrag wat jij doneert. Sommige dingen betreffen een eenmalige aanschaf en andere dingen zijn doorlopende kosten zoals bijvoorbeeld voer voor de dieren. Wij waarderen het enorm als je ons steunt door middel van een donatie en houden je vanaf dan graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en laten je weten wanneer je welkom bent om ons te komen helpen als de mouwen uit de handen gestoken
moeten worden, bijvoorbeeld als we plantdagen of andere activiteiten organiseren, als je dat leuk vindt natuurlijk. Daarnaast ben je welkom om Ons Dorpje Overeind te bezoeken, op zaterdag is er bijna altijd wel iemand aanwezig….. meld je aan voor een bezoek: info@onsdorpjeovereind.nl